CITROËN BERLINGO BERLINGO Skåp C2 C3 I C3 Pluriel C4 I C4 Coupé C5 I C5 II C5 III C5 Break I C5 Break II C5 Break III C6 C8 JUMPER Buss JUMPER Skåp NEMO Skåp SAXO XSARA XSARA Break XSARA Coupé XSARA PICASSO FIAT DUCATO Buss DUCATO Skåp ULYSSE LANCIA PHEDRA PEUGEOT 1007 106 II 206 CC 206 Halvkombi 206 Sedan 206 SW 207 207 SW 306 306 Break 306 Cabriolet 306 Halvkombi 307 307 Break 307 CC 307 SW 406 406 Break 406 Coupé 407 407 Coupé 407 SW 607 807 BIPPER BOXER Buss BOXER Skåp PARTNER Combispace PARTNER Skåp PARTNER Tepee RENAULT AVANTIME CLIO II LAGUNA II LAGUNA Grandtour II SAAB 9-3 9-3 Cabriolet 9-3 Kombi / För att lambdasonden säkert ska passa din bil kontrollera följande innan köp:
Behöver du en reglersond eller en diagnossond?
Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen.
Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn.
Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond.
Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod.
Om du är osäker kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond.
Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.
Läs mer om Lambdasond Fram Höger Vänster